• Kemaskini Terakhir : Khamis 30 Julai 2015.
Pilihan Tema: HSASDefault HSASOrange HSASGreen HSASLilac
  • epelanggan JPAEPELANGGANbanner JULY
  • chd banner
  • 1mynutri
  • 5s banner
  • banner his2 copy
  • 2organdonate
  • hoshasmobile
  • 4slide1Mt
  • 6template-design-06
Selamat Datang ke Portal Rasmi Hospital Sultan Haji Ahmad Shah. 
"Kami Sedia Membantu"
 
 
 
 
BULETIN EKSA (5S) HOSHAS BIL.1 / 2015 baru
Untuk muat turun sila klik di sini
 
 
 
 
GARIS PANDUAN SOLAT BAGI PESAKIT
Untuk makluman lanjut sila klik di sini baru 
 
 
 
 
SOAL JAWAB PUASA DAN PERUBATAN
Untuk makluman lanjut sila klik di sini baru

 

 

SOP Bencana JKN Pahang.
Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik di sinibaru

 
 
 
BORANG PERMOHONAN LAPORAN PERUBATAN
Untuk Maklumat Sila Klik di sinibaru
 
 
 
 
Borang Pencalonan Darjah Kebesaran 2016baru
Untuk muat turun sila klik di sini 
 
 
 
 
Laporan Tahunan 2012 HOSHAS,baru
Untuk muat turun sila klik di sini 
 
 
 
 
LOGO DAN WALLPAPER EKSA HOSHAS TERKINI & GARIS PANDUAN EKSA (5S) VERSI 2 2014 
Untuk Maklumat lanjut sila klik di sini. 
 
 
 
 
Makluman berkenaan dengan capaian Facebook di KKM,
sila klik di sini

 

 

 

  • ..........................................................................................................................
    radio-icon Program Doktor di RADIO PahangFM 2015  Untuk muat turun sila klik di sini baru
    ..........................................................................................................................
    Cancerpink Gambar Aktiviti Cancer Support Group (CSG) HOSHAS. Untuk Galeri Gambar sila klik di sini 
    ..........................................................................................................................
    hoshas HOSPITAL SULTAN HAJI AHMAD SHAH TELAH MELAKSANAKAN SISTEM MAKLUMAT HOSPITAL (HIS) DAN BAGI MEMUDAHKAN ANDA BERURUSAN DENGAN PIHAK KAMI, SILA BAWA BERSAMA i) MYKAD, MYKID, KAD PESARA BAGI WARGA NEGARA, ii) PASSPORT/DOKUMEN PENGENALAN YANG SAH BAGI WARGA ASING,  iii) SURAT RUJUKAN/SURAT JAMINAN MAJIKAN (GL) JIKA ADA,  iv) BUKU TEMUJANJI PESAKIT. KERJASAMA DARIPADA PELANGGAN, PELAWAT DAN PESAKIT AMATLAH KAMI HARGAI.
    ..........................................................................................................................
    alph WAKTU MELAWAT DI HOSHAS, TEMERLOH, PAHANG ADALAH SEPERTI BERIKUT
    Hospital-iconSESSI PERTAMA 12.00PM - 2.00PM & SESSI KEDUA 5.00PM - 7.00PM
    ..........................................................................................................................
  • Adalah dimaklumkan bahawa JPA akan menganjurkan program e-Pelanggan iaitu Hari Bertemu Pelanggan Secara Maya pada 30 Julai 2015 (Khamis) dari jam 10.00am - 4.00pm. Antara topik yang boleh dibincangkan ialah Cuti/Kemudahan, Tajaan, Peperiksaan, Pengiktirafan, Tatatertib, Elaun, Pencen, HRMIS, Pertukaran, Naik Pangkat, Dasar Perkhidmatan & Transformasi Perkhidmatan Awam baru
    ..........................................................................................................................
    SOP Bencana JKN Pahang
    .

    Untuk Maklumat Sila Klik di sinibaru
    ..........................................................................................................................
    MEMO EDARAN DAN BORANG PPC 2015.
    Untuk Maklumat Sila Klik di sini baru
    ..........................................................................................................................
    Borang Pencalonan Darjah Kebesaran 2016 baru
    Untuk muat turun sila klik di sini
    ..........................................................................................................................
    mymesyuarat
    <Manual MyMesyuarat> <Soalan Lazim (FAQ) MyMesyuarat><Log Masuk ke MyMesyuarat HOSHAS>
    ..........................................................................................................................
  • ..........................................................................................................................
    Laporan Tahunan 2012 HOSHAS, baru
    Untuk muat turun sila klik di sini
    ..........................................................................................................................
  • ..........................................................................................................................
    6 PRINSIP MERAKYATKAN PERKHIDMATAN AWAMbaru
    1)   KETERBUKAAN - Minda terbuka, mudah didekati
    2)   TURUN PADANG - Pasang telinga, buka mata
    3)   MUSYAWARAH - Pengubatan, penerangan dan ekspektasi jelas
    4)   INSANIAH - Keseimbangan rohani dan jasmani
    5)   KEKITAAN- Meraikan perbezaan, mengukuhkan persamaan
    6)   KERJASAMA AWAM – SWASTA – BADAN BUKAN KERAJAAN (NGO) 
         - Perkongsian sumber dan kesepakatan
    ..........................................................................................................................

Facebook HOSHAS

INTRO HOSHAS

Versi Mobile

mobileqrhoshas

Statistik Pelawat

139545
Hari IniHari Ini57
SemalamSemalam118
Minggu IniMinggu Ini440
Bulan IniBulan Ini2620
Jumlah PelawatJumlah Pelawat139545
Pelawat Atas Talian Sekarang = 3

1govuc emel

lgntopl

SILA KLIK IKON DI ATAS UNTUK LOG MASUK EMEL 1GOVUC
PAUTAN PANTAS
button-mygov MSC Malaysia Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia MAMPU Perbendaharaan Malaysia OSCC Malaysia Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia mdec Myhealth MyCPD MOH My HRMIS ePenyata Gaji ePerolehan

Syarat-Syarat

Piagam Pelanggan

Hak Cipta

Dasar Privasi

Dasar Keselamatan

Soalan Lazim

Hubungi Kami

Tentang Kami

W3C

 
PENAFIAN : Hospital Sultan Haji Ahmad Shah dan Kementerian Kesihatan Malaysia tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada portal ini. PAPARAN TERBAIK : Menggunakan Pelayar
Mozilla FirefoxGoogle ChromeOperaApple SafariInternet Explorer
dengan resolusi 1024x768 piksel ke atas
2006 - 2015 © Hakcipta Terpelihara Portal Rasmi Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (HoSHAS), Temerloh, Pahang Darul Makmur.