• Kemaskini Terakhir : Selasa 17 Oktober 2017.
Pilihan Tema: HSASDefault HSASOrange HSASGreen HSASLilac

PIAGAM PELANGGAN BAGI PERKHIDMATAN BARISAN HADAPAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA

Komitmen kami adalah memberikan perkhidmatan yang cepat, cekap dan berlandaskan ciri-ciri khidmat penyayang, profesional dan kerja berpasukan serta sedia membantu:-

  1. Setiap pelanggan akan diberi perkhidmatan yang sebaik mungkin secara professional
  2. Setiap pelanggan akan diberi rawatan sewajarnya tanpa mengira umur, jantina, agama atau taraf sosio-ekonomi
  3. Setiap pesakit boleh mendapatkan penjelasan dan nasihat daripada anggota hospital mengenai perkhidmatanyang diberi kepadanya
  4. Setiap pesakit akan diberi penerangan yang jelas mengenai prosedur dan rawatan yang dicadangankan termasuk risiko dan pilihan yang lain
  5. Segala maklumat dan rawatan mengenai pesakit adalah sulit dan hanya boleh diberi tahukepada pihak tertentu dengan keizinan dan tertaluk kepada undang-undang
PAUTAN PANTAS
button-mygov MSC Malaysia sppa-timur Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia MAMPU Perbendaharaan Malaysia Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia mdec Myhealth MyCPD2 MOH My HRMIS DDMS2.0 ePerolehan

Syarat-Syarat

Piagam Pelanggan

Hak Cipta

Dasar Privasi

Dasar Keselamatan

Soalan Lazim

Hubungi Kami

Tentang Kami

W3C

 
PENAFIAN : Hospital Sultan Haji Ahmad Shah dan Kementerian Kesihatan Malaysia tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada portal ini. PAPARAN TERBAIK : Menggunakan Pelayar
Mozilla FirefoxGoogle ChromeOperaApple SafariInternet Explorer
dengan resolusi 1024x768 piksel ke atas
2006 - 2017 © Hakcipta Terpelihara Portal Rasmi Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (HoSHAS), Temerloh, Pahang Darul Makmur.